nDnes je  pátek 22.6.2018 n
n
  << Zpět | Do oblíbených | Úvodní strana  
n


odrazka
n
nInformacen
Pracovní místaPracovní místan
FotogalerieFotogalerien
Kde nás najdeteKde nás najdeten
nPneuservisn
Prodej pneumatikProdej pneumatikn
Přezutí pneumatikPřezutí pneumatikn
Vyvážení pneumatikVyvážení pneumatikn
Oprava pneumatikOprava pneumatikn
Uskladnění pneumatikUskladnění pneumatikn
Popis pneumatikyPopis pneumatikyn
nDiskyn
Prodej alu a plechových diskůProdej alu a plechových diskůn
Renovace diskůRenovace diskůn
Oprava a rovnání diskůOprava a rovnání diskůn
Popis diskuPopis diskun
nČištění a renovacen
Čištění interiéru a exteriéru vozidlaČištění interiéru a exteriéru vozidlan
Renovace světlometůRenovace světlometůn
nAutoklimatizacen
Klimatizace vozidelKlimatizace vozideln
Plnění klimatizace a dezinfekcePlnění klimatizace a dezinfekcen
nAutoservisn
Výměna olejů provozních kapalin a filtrůVýměna olejů provozních kapalin a filtrůn
Výměna brzdových kotoučů a destičekVýměna brzdových kotoučů a destičekn
Výměna čepů-výfuku-tlumičůVýměna čepů-výfuku-tlumičůn
Nástřik podvozků a dutin automobilůNástřik podvozků a dutin automobilůn
Výměna autoskelVýměna autoskeln
Prodej autodoplňkůProdej autodoplňkůn
Renovace fitrů DPF/FABRenovace fitrů DPF/FABn
nOdtahová služba n
Odtahová služba Odtahová služba n
nSpeciální nabídkan
Slevy při více vozechSlevy při více vozechn
odrazkaVYHLEDÁVÁNÍn
 
odrazkaNovinky emailemn
 


n
 Výměna olejů provozních kapalin a filtrů 

Výměna olejů a provozních kapalin,výměna všech filtrů

 

Provádíme výměnu olejů a brzdové kapaliny vč. filtrů jako je olejový,vzduchový,palivový a kabinový u těchto vozidel:

Osobní 

4x4 a SUV

Dodávkové

                                                                                                

 

MOTOROVÝ OLEJ

V servisní knížce (návodu) k vozidlu je uvedeno potřebné množství oleje i jeho typ a specifikace. Interval výměny závisí na typu motoru, ale i na jeho provozu (zatížení).
Všeobecně platí že u benzínových (zážehových) motorů bývájí intervaly výměny 1x za 10-15 000 km, dieslové (vznětové) motory mívají také interval mezi 10-15000 km.
Životnost a kvalita oleje - dopručený interval výměny 1x za  jeden rok. A to i tehdy, pokud najezdíme málo kilometrů. Olej totiž časem rovněž ztrácí své mazací vlastnosti.Při jízdách hlavně po městě (časté rozjezdy a zastavování) či při časté sportovní jízdě (vysoké otáčky), se doporučuje interval výměny ještě zkrátit.Při výměně oleje je nezbytné vyměnit ,také olejový filtr.

BRZDOVÁ KAPALINA

Včasná výměna brzdové kapaliny je důležitá kvůli bezpečnosti všech účastníků silniční dopravy. Většina majitelů aut má zafixován fakt, že brzdové kapaliny má být především dostatek, a proto její množství v zásobní nádržce více či méně pravidelně kontrolují. Další fakt - že musí být i v odpovídající kvalitě - již nepovažují za důležitý. Z hlediska kvality brzdové kapaliny je nejdůležitější její bod varu, potom teprve ostatní vlastnosti jako například chemická stabilita, dobrá mazací schopnost nebo nízká agresivita vůči ostatním součástem (tedy i těm pryžovým) brzdového systému.

Na trhu jsou momentálně brzdové kapaliny na bázi glykolů a na bázi minerálních olejů či silikonů. První typ, tedy skupinu glykolových brzdových kapalin, má ve svých útrobách většina soudobých motorových vozidel. Kvalita kapalin je samozřejmě určena normami, které rozlišují jednotlivé třídy (označení DOT). Podle viskozity a bodu varu potom rozlišujeme stabilitu a kvalitu jednotlivých typů brzdových kapalin. Rozeznáváme suchý a mokrý bod varu a měříme ho ve stupních Celsia.

Suchý bod varu lze měřit v podstatě jen po prvním otevření originální nádoby v době vyrobení nebo v době, která je určena na obalu výrobku. Jakmile jednou nádobu otevřete, začne se ihned projevovat vlastnost kapaliny vázat na sebe vodu a brzdová kapalina snižuje svoji kvalitu a samozřejmě i bod varu. V praxi je důležitější mokrý bod varu, což je údaj o kapalině s hmotnostním podílem (3,5%) vody. Tento údaj je bližší realitě a je prakticky využitelný při měření bodu varu brzdové kapaliny v dílnách a autoservisech. V praxi platí, že kritická mez bodu varu je okolo 140-150 stupňů Celsia. Jakmile se blížíte k této hodnotě nebo jste již pod ní, s výměnou kapaliny neváhejte a nečekejte, až budete mít při krizové situaci při brzdění blízko k havárii.

Máte-li jakékoli dotazy, zavolejte nám

Výměnu oleje si můžete zarezervovat také přes náš online formulář

O jakou službu máte zájem

Datum:

Vaše jméno:

Váš telefon:


Po odeslání formuláře vás budeme kontaktovat a domluvíme s vámi přesný termín návštěvy. Nebudete muset čekat a ihned po vašem příjezdu se pustíme do práce.

Opište prosím ověřovací kód z obrázku

Bezpečnostní kód 


 

Jsme členem skupiny Point S

Prodáváme pneumatiky ContinentalProdáváme pneumatiky BFGoodrich
Prodáváme pneumatiky BarumProdáváme pneumatiky Kleber
Prodáváme pneumatiky MichelinProdáváme pneumatiky Pirelli
Prodáváme pneumatiky NOKIANProdáváme pneumatiky CEAT
Prodáváme pneumatiky KormoranProdáváme pneumatiky Semperit

 



Stránky jsou postaveny na systému Ekonstruktér.cz
n